Mobilna reklama – czy warto w nią inwestować?

Współczesne formy promocji różnią się od kanałów dotarcia do klienta sprzed kilku lat. Coraz większe znaczenie odgrywa internet, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Często jednak najprostsze rozwiązania bywają najskuteczniejsze. Przykład mogą stanowić samochody dostawcze, ciężarówki i przyczepy. Przewożą one towary konkretnych firm, przemierzają wiele kilometrów, jadą przez centra miast. Takie sytuacje stanowią doskonałą okazję do promocji. Zewnętrze oznaczenie pojazdu sprawi, że będzie on widoczny dla ogromnej ilości osób. Dodatkowo reklama będzie mobilna, co znacząco zwiększy jej zasięg. Co więcej, ten typ promocji „pracuje” całą dobę – zarówno gdy pojazd jest w trasie, podczas rozładunku bądź sprzedaży towaru. Współcześnie ludzie zapamiętują poprzez wzrok, to właśnie obraz jest najskuteczniejszą formą przekazania informacji. Powinien on zatem w jak największej formie pojawić się na pojeździe i wiązać się z tematyką firmy. Ważne jest także logo, nazwa oraz namiary. W zależności od branży, właściciele powinni prezentować dodatkowe informacje – w przypadku foodtrucków mogą to być ceny potraw, menu oraz godziny otwarcia.