Skuteczność reklamy przyczep ekspozycyjnych

W branży marketingowej każdy pomysł, dzięki któremu kampania promocyjna trafi do licznego grona odbiorców, jest na wagę złota. Nic więc dziwnego, że gdy na polskim rynku coraz częściej zaczęto używać przyczep ekspozycyjnych, głównie na różnego rodzaju wystawach i targach tematycznych, przyczepy trafiły również do oferty wielu agencji reklamowych.
To dość zaskakujący, ale i niebanalny sposób prowadzenia działań marketingowych, który jednak osiąga dość wysoką skuteczność. Przede wszystkim dlatego, że przyczepy ekspozycyjne można dowolnie przewozić z miejsca na miejsce, a nawet obwodzić je po całym mieście. Ustawienie ich w strategicznych punktach – nierzadko przed siedzibą konkurencji i miejscach bardzo uczęszczanych – można liczyć na spory odzew potencjalnych klientów. Skuteczność przyczep ekspozycyjnych wynika również z innego faktu: są reklamą nowoczesną, która niejako „na żywo” przedstawia ofertę danej firmy i prezentuje jej produkty, które można własnoręcznie dotknąć, sprawdzić lub przetestować.