Unikatowa reklama w przyczepie

Mówiąc o przyczepach – w jakimkolwiek kontekście – zwykle mamy przed oczami prostą, stalową konstrukcję ciągniętą przez samochód osobowy na jednej z krajowych dróg. Tymczasem liczba rodzajów przyczep jest coraz większa, a ich rola i zadanie odnoszą się już nie tylko do funkcji przewozowej i transportowej. Przykładem jest przyczepa ekspozycyjna, która świetnie sprawdza się jako reklama.
Funkcja reklamowa to jednak tylko pewnego rodzaju efekt uboczny – same przyczepy ekspozycyjne stworzone zostały głównie po to, by ułatwiać zadanie prezentacji produktu na różnego rodzaju targach. Szybko jednak odkryto ich reklamowy charakter – jak bowiem pokazać klientom produkt albo ofertę, jeśli nie poprzez wystawienie ich na widok publiczny, by każdy mógł je obejrzeć, dotknąć i zbadać? Zaletą przyczep ekspozycyjnych jest mobilność, łatwość dostępu i wszechstronność. Klapy przyczepy mogą otwierać się z każdej strony lub mieć zabudowane ścianki. W przyczepach takich można także zbudować mini biuro, w którym bez problemu da się spokojnie porozmawiać z potencjalnym klientem.